eski ve tweetli 2 3 gündür kullandıgım hesabımda bugun ghost oldu. hiçbişey yapmadan 1 hafta beklesek buda cıkıyor dogrumu hocam? daha erkene alma şansı varmı acaba
Kullanıcı adı değiştirdiğiniz takdirde ghost olur ve spam yapmaz iseniz yani sürekl dm kullanıp fav rt yapmazsanız 1 hafta da düzelir.