Selam arkadaşlar, admob alternatifleri arasından Fan önde gelenlerden ama ülkemizde malesef tam anlamıyla kullanılamıyor. Fan kullanıp ödeme alan var mı ? Hesabı nasıl açtınız, adres ve ödeme bilgileri olaral nereyi giriyorsunuz ?