Yani bitcoin al desem 99 'da bitcoin vardı da bizmi almadık der 17 lik halim.
Ama altın ile yatırım vardı tabi, kapalıçarşıda çalışırken 3 yada 3,5 milyon arasıydı gramı. 9 lira haftalık alıyordum. 2 gram alabiliyordum. Tabi para arttıramadığımız için biriktiremedik.
17'sinde bir çocuğa harçlığını ya da kazancını biriktir , yeme içme şuraya buraya yatır diyemeyiz. Şimdi biriktirip gelecekte rahat eden birini görmedim. Hayat hep çalışmakla geçiyor. En tatlı zamanınızda har vurup harman savurmadıkça ölçülü gezin tozun imkanınız oldukça. Arttırıp ufak tefek yatırım da yapabiliyorsan zaten mükemmelsin.