Lisede o kıza çıkma teklif etmeseydim hayatım daha farklı olabilirdi o günden sonra içimdeki sevgiyi bitirdi .Sevsem bile ilk adımı atmaktan korkuyorum reddederler diye . Onun dışında keske sigaraya başlamasaydım o zamanlar . Suan icmiyorum gecen sene biraktim ama üniversitede sigara yüzünden parasız coookk sikinti cektim .Zaten lisede sigaraya baslamayan birdaha baslamıyor o yüzden 17 dekilere tavsiyem baslamayin .