Bunları kim yazdırdı bilmiyorum ama 5 senedir bu işlerle uğraşıyorum trading-wiev grafiklerine baktım bu coinler çok sıkıntılı duruyor kardeşim. Yalnış anlama ama
üstad yanlış anlamada benim konularımı takip edersen bazen bu coinlere baktınız mı diye oluyor hepsinin grafikleri leş gibi leş çöp anlaşılmaz ama nedensizce şuana kadar lose yapan coin paylaşmadım
çünkü genelde sistematik analiz çok daha işe yarar oluyor grafik analizi dışındaki bütün analizden bahsediyorum projesinden tut arz oranlarına kadar
grafiklerde yeri geliyor evet güzel kazanıyorsun ama yeri geliyor bir delist haberi yada bir tane tweet tüm işi bozuyor bunu benden daha iyi bilirsin hocam