Müşteri Temsilcileri yaşadığım diyalog sonucu , yazdıklarım yorumsuz...
2 tane tuşa tıklamanız için yaklaşık 20 saattir bekliyorum.Nic.tr zamanında 5 dk da yapılan işlem için şu anki sistemde 48 saat beklemek durumunda kaldım.
Yurt dışında insanlar sistemlerine upgrade yapıyorlar sanırım siz downgrade yapmışsınız.Bu yazdıklarımı lütfen bir yöneticiniz varsa ona okutun.Böyle iş ciddiyeti olmaz.
Teyit için resmi evrak gönderiyorum , bunu dikkate almak yerine müşteriye telefon açmışlar.Gönderdiğim resmi evrağa göre değil de telefon ile aldıkları onaya göre işlem yapıyorlarmış.
İşlem süresi de 48 saat , ticket başlığı "ACİL".Diyeceklerim bu kadar