Herkese merhaba, öncelikle NFT çılgınlığını duymayan kalmamıştır ve bu çılgın satışların çoğunun foundation.app üzerinden gerçekleştiğini de. Ve bu site sadece davetiye ile üye alımı yapıyor ve sanırım yakında davetiye sistemini de kaldırıp içerideki üyelerin yeni kullanıcılara oy vererek üye alacağını düşünüyorum. Birkaç hafta önce bende davetiye satın alarak üye oldum ve ilk satışımı geçenlerde gerçekleştirdim. 0.75 eth kazandım.
İlk satışı yapmadan üye davet kısmı açılmıyordu. Şuan benim hesabımda da aktif ve 5 kişiye davet verebilirim. 1 davetiyeyi kendim için saklayacağım.
Elimde 4 adet davetiye var almak isteyenlere vereceğim. Site hakkında yükleme yapma hakkında satışa koyma hakkında da bilgi vereceğim. Öncelikle bu site de çok ciddi komisyonlar var bununda bilgisini vereyim ama içeride çok çılgın satışlar oluyor belki milyoner bile olma ihtimaliniz var bir satıştan.
Öncelikle davetiye almak isteyenler bilsinler ki kayıt olduktan sonra en kötü bir satış yapmak ve satışın parasını cüzdanınıza almak en iyi ihtimalle 150- 300 dolarlara ulaşabiliyor masraflar.
Davetiye kodlarımı 250$ dan vereceğim. Sanatına güvenen ve bu masrafları göz önünde bulunduranlar benim ile iletişime geçebilir.
Çok ihtiyacım var fakat 250 dolar harici ücret ödeyecekmiyim