amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parçala Behçet 😂 yanlız bu norveç hollandadan bile kötğ oynadı
Maşallah hocam bizimkiler oynatmıyor. Komplike bir takımız. Defans harbiden duvar gibi. Rakip takım forvetlerini yıldırıyorlar. Orta sahamız da skorer oyunculardan oluşuyor. Nazar, ayaklarına taş değmesin.