Ben 4-5 ay önce topladım hocam ekranlarla beraber 26k ücret ödedim, şimdi aynı parçalar neredeyse 35 tutuyor. Bekleyin derdimde döviz böyleyken bekleseniz de düşmeyecek. Çok abartı oyun oynamıyor veya yayın yapmıyorsanız uzak durun derim yeni bilgisayardan veya yüksek sistemlerden.