Sanırım mahalle marketlerine gidip müşterilerine süpermarketlerde daha ucuz bu ürünler diyorsunuz. Her bayi farklı fiyat alır her bayinin kâr marjı farklıdır. Kişi Apple'dan daha uyguna sattığı halde baltalayıcı hareketlere devam ediyorsunuz.
Kendi konum hocam bence siz baltalamayın

bana attığınız kurallar sizin için de geçerli.