Şaka gibi ya, Kişisel bilgilerimiz ele geçiriliyor ancak biz bir şey yapamıyoruz üzerine birde dalga geçer gibi açıklama yapıyorlar. Çok adaletli bir ülkedeyiz çok şükür.