senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun.

İletişim sayfası eksik ve bence iletisim hakkımda vs sayfalarını footera alın ve menu iconlarını ya hepsinde kullanın ya hiçbirinde kullanmayın bence
eksıklıklerı zamanla düzelltmeye çalışıyorum. teşekkürler yorumunuz için