Konu
İş Feshi / Tazminat
27-03-2021, 00:54:15
#3
dtah
Kanunda belli bir süre sınırlaması koyulmamış. Doğru olanı anında ödemektir ama olmazsa işveren ile kendiniz anlaşıp bir süre belirlersiniz. Ona göre öderler. Alttan almayın yeter.