Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba R10 ailesi. Adım İsmail Emin. ( Emin soy adım değil. ) Yaşım 17, lise 3.sınıf bitirmek üzereyim. Bilgisayarla 5 - 6 yaşlarımda silkroad online ile girmiş bulundum. İnternet ve yazılım ortamına 8 - 9 yaşlarımda girdim. Vb.net ile girdiğim yazılımdan 12 yaşımda %80 C++ / %80 html / %60 php / %50 python bırakmış bulundum. 13 yaşımda vodafone sistem açığı bularak ilk resmi işimi gerçekleştirip ardından 14 yaşımda Papara açığı bularak 2. işimi gerçekleştirdim. Belirttiğim öne çıkan işler harici olarak birçok site kuruculuğu, Youtube, oyun mod yapımı gibi işlerde de bulunmuş bulunmaktayım. Yaklaşık 90GB projemin olduğu taşınabilir hdd bozulduğu için projelerimi de kaybetmiş bulunuyorum. Asosyal bir çocukluk geçirdiğim ve okul, ev içinde çok fazla şiddete maruz kalmam üstüne sinir krizleri geçirip öğretmen, öğrenci birçok şiddet eyleminde bulundum. 8.sınıfta bu sebeple okulu bıraktım. Ortaokul olduğu için geçirdiler. Bipolar, depresyon, anksiyete teşhisi kondu ve uzun süre ilaçlar kullandım. 9.sınıfta taşınmamız üzerinde toparlanarak ilaçları bıraktım. Okula başladım. Kendimi derse eğitime vererek tekrar asosyal biri olarak hayatıma devam ettim. Bu vesileyle geçmişte olan yazılım ve bilgisayar bilgim azalmış bulundu. Kaç sene sonra ilk defa foruma girmiş bulunuyorum. Hevesli bir şekilde tekrar geri dönmek istiyorum.
Geri dönmemde bana yardımcı olacak, yol gösterip beni yönlendirecek birine / gruba ihtiyacım var. Geçmişten kalma yaptığım işlerden biriktirdiğim bir 3000 - 4000 civarı mebla bir param var. bunu mantıklı bulduğum ve işime yarayacak bir durumda kullanmayı düşünüyorum. Bana Yardımcı Olacak Birini/birilerini arıyorum.
İletişim =
Whatsapp : 0507 609 53 24
Whatsapp dışında ( sosyal medya dahil. ) iletişim sadece Forum üzerinden PM'dir