Olmadı bunu da deneyeyim hocam, teşekkür ederim.
Bende de çok vardı, rahatsız ediyordu gerçekten. Çok kişi zaten olumlu yorum belirtmiş bu şampuanla alakalı. Tavsiye ettiklerim de faydasını gördü ama dediğim gibi bir ayı geçmesi gerekiyor. Sonra da düzenli kullanabilirsiniz.