Terörist faaliyetler sadece silahla birini öldürünce oluyorsa evet diyemem.
Öteki trafik ve vergi ye gelirsek adı üzerinde CEZA
yani kesinleşmiş bir suç un var karşılığını ödüyorsun yada ödeyeceksin.
Ama kaçak elektrik kullanıp hiç Ceza almamak ile trafikte yanlış yapıp sonuçta ceza almak aynı şey değil birinde para her türlü talep edilecek belli ama ötekinde belli bile değilsin
Aynen öyle silahsız terör faaliyeti olmaz.
Kanun da terör suçu "Cebir ve Şiddet kullanılarak" diye başlar.
Ya silahla terör yaparsın terörist olursun, ya da silahla terör yapana yardım ve yataklık yaparak terörist olursun.
Ama ekmek çaldın mı, para çaldın mı, elektrik çaldın mı sadece hırsız olursun.