Beni etiketlemenizi tam anlayamadım? Zira kurumsal üyelerin davet ettikleri de bazen *********** olabiliyor.Ben size whatsapp da da dediğim gibi telegramda ki bir yazılım grubunda iyi niyetli davranışları ve üyelere yardımcı olmasını görmemden ötürü, r10 forumuna katkısı olabileceğini düşündüm ve bundan sebep davetiye gönderdim.-Kendisinin yoğun isteği üzerine- Burada benim bir mesuliyetim olamaz.Ha keza arkadaşta iade edebilecek maddi durumunu söylemiş ama siz bilirsiniz, tekrardan geçmiş olsun.