Watere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lg şaşma cunku tv babasi
60 uj modelini aldım 3 sene önce 5500 tl civarında, tv bir anda açılmamaya başladı. çok iyi televizyondu memnundum. Mainboard arızası dediler 1400 tl tamir parası vereceğim. Televizyonların bu olayı kötü..