Türktelekom kullanıyoruz yıllardır.
24 mb internete 110 lira fatura ödüyoruz arkadaşım 50 mb internet bağlattı türktelekomdan o da 110 ödüyor mantık nerde hiçbirşey anlamadım bu durumdan