Giderler gelirler oluyor, baya masraf oluyor
Ben ilk ürünümü ebayda satacaktım 3 sterlin mi neydi ürüne baktım cine gönderiyormuş sadece oda 1,8$ Satıyordu toptancıydı yani, başka ürüne baktım mecburen oda 6$ idi altınıda bulamadım ebayda zarar etseniz bile markanızı yani mağazanızı korumanız gerekli, satış iptali ve kötü yorumlar mağazayı dibe çeker, sonra iptal ettim ürünü, ilk tecrübem ilk hayam Öyle kötü birşey yaşamıştım ve dahada satmadım
Başlangıç olarak yurtiçinde satış yapacağım, işe aşina olursam tabii ki ebay, amazon vs. platformlarda satış yapabilirim.