Sene 2009, dropshipping ile battım.
Sene 2021, dropshipping ile batan batana.
Şimdi yoo, d.s'den xxxx kazancım var diyenler elbette çıkacaktır, ve yine elbette herkesin ticari ufku benimki kadar sığ değildir belki, sadece fikrimi paylaşıyorum.
Öğrendiğim şey : Dropshipping, dropshipping firmaları ile yapılmaz. Dropshipping'i senin öğrettiğin firmalar ile olur.