aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşmeyen bot takipçi diyebiliriz hocam
İnternette fiyatları incelediğimde 1K için 250TL teklif ediyorlar, benim için çok yüksek bir ücret.