Arkadaşlar 4 ay sonunda kanalımı manuel olarak doğruladım nihayet. Reklamlar tekrar yayınlanmaya başladı. Ayrıca ödeme çıkıldı görülüyor. Sanırım bu 5 gün içinde bana geçer i, aysonu ödeme yapılıyor biliyorum. Şimdi kafama takılan; reklam onayı çok uzun sürdüğü için video yapmadım hiç bu arada ne konuda yoğunlaşayım fikir lazım ... Bir de bu kanala abone ya da video izlenmeler bana çok sağlıksız geliyor, riskli geliyor fikri olan var mıdır ?