Selam Arkadaşlar,

Bir süre önce nuvisoft takipçi satış yazılımı aldım. Siteyi yeni harekete geçirdim. Ama bir konu var. Bu tema çok satılan ve satın alanların bir kısmıda müşterilerini oldukça mağdur etmişler. Acaba temayı biraz değiştirsem mantıklı olur mu ? Müşteriler daha önce aynı temaya sahip sitelerde mağdur oldukları için benim siteye karşı tereddüt ederler mi ? Fikirleriniz nedir ?