Argonaut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yok sadece evde daralıyorum be ne edem. 😭
Senin durum daha kötü arkadaştan.
Umarım gönlüne göre bir iş bulursun.

Ama evde otururken başvuru yapmayı eksik etme.

Yetkinliklerini daha da geliştir olmadı yenilik kat hayatına.

Allah yardım etsin sana ve arkadaşa