İnsan, hayırlı başlangıçlar kadar hayırlı sonlar da dilemelidir kendisi için. Hayat böyle. Bugün gülerek başladığımız bir iş veya ilişki, yarın bizi ağlatabilir. Bugün bize can olan, yarın el olabilir. Demem o ki, hayatın her anını bir sınav olarak düşünürsek rahat ederiz. Sizin de dediğiniz gibi fani, gelip geçici. Her şeyin hayırlısını dileyerek güne başlarsak rahat ederiz. Şöyle düşünün hocam, öyle bir dünyada yaşıyoruz ki kimisi daha fazla malım, param olsun diye gecesini gündüzüne katıp çalışıyor. Kimisi de 1 saat daha fazla yaşayabilmek için bütün malını mülkünü doktorların önüne yatırıyor. İşte dünya bu kadar

Size bir nebze olsun faydalı olabilirim belki diye içimden geçenleri yazdım. Allah sizi ailenize, ailenizi de size bağışlasın. Dik durun, evlatlarınızın size ihtiyacı var. "Ne de olsa kışın sonu bahardır" diyor türküde. Ömrünüz güzel olsun.