Konu
Çıkmaz sokaklardayım Dararıyorum gerçekten.
25-03-2021, 18:41:27
#5
DiZiNi
Şükretmek lazim dostum. Beterin beteri var bu dunyada en dip diye bisey yok. İmtihan dunyasi. Sabret ve sukret insallah mutlulugu bulacaksin