Bence her insan zaman zaman yasar boyle durumlar hic gecmiycek hissine kapilir cehennemin dibini gormus biri olarak konusuyorum geciyor ama doktorla ama doktorsuz kendiniz asamiyorsaniz bir uzmana basvurmanizi oneririm