Örnegin 1001 ila 2002 arasındaki portlar size tahsis ediliyor. Siz bu port aralığında kullanım yapıyorsunuz.
Şikayet halinde firma gerekli kurumlara buna göre bilgi vermektedir.
İçiniz rahat olsun bir sorun yaşamazsınız.
Bu hafta oldu bu,
2005ten beri böyle bir durumla ilk defa karşılaşıyorum.
Telekom'u aradım az önce, diyor ki her aboneye 1 ip verilir.
Bu şirkete nasıl güveniriz bilemiyorum, daha ne yaptıklarını bilmiyorlar.
inşallah dediğiniz gibi bir sorun olmaz, teşekkür ederim cevabınız için.