Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki, bir abone suç işlerse, diğer aboneler de aynı IP'yi kullandığı için onlar da töhmet altında kalmazlar mı? Aboneler nasıl ayırt ediliyor bu sistemde?

mesela r10'da gözüken IP'mi ben ve diyelim ki 5 abone daha 6 kişi kullanıyoruz. 1 kişi suç işlese bu 6 kişiden hangisinin suç işlediği nasıl anlaşılacak?
Örnegin 1001 ila 2002 arasındaki portlar size tahsis ediliyor. Siz bu port aralığında kullanım yapıyorsunuz.

Şikayet halinde firma gerekli kurumlara buna göre bilgi vermektedir.

İçiniz rahat olsun bir sorun yaşamazsınız.