Databir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.

Uzun süredir firmalar NAT ile hizmet verdikleri için. O gördüğünüz normal. Aynı ip adresini birden fazla abone kullanmaktadır.
hocam peki, bir abone suç işlerse, diğer aboneler de aynı IP'yi kullandığı için onlar da töhmet altında kalmazlar mı? Aboneler nasıl ayırt ediliyor bu sistemde?

mesela r10'da gözüken IP'mi ben ve diyelim ki 5 abone daha 6 kişi kullanıyoruz. 1 kişi suç işlese bu 6 kişiden hangisinin suç işlediği nasıl anlaşılacak?