Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam soracağın soruyu buradan sorsan da, cevap yazacak kişi de buradan yazsa da, sen de faydalansan, diğer insanlar da faydalansa daha güzel olmaz mı ?
Haklısın hocamda işte bazen insan soru sormaya çekiniyor direk sormaktansa PMden sormak daha iyi geliyor

Yoast SEO eklentisi kullanıyorum sitede;

<meta property="og:locale" content="en_US" />
ingilterede indexlenmek istediğim için en_US yerine en_UK yazması gerekmiyor mu? onu nasıl ayarlayabilirim ve hiç bir makalem indexlenmedi hala
Google Search Console üzerinden ne gibi ayarlar yapmam gerekiyor? Domanimi en.xxx.com.tr olarak ayarladım..
bide ingilterede çalışma yaparken nelere dikket etmemi öneririsiniz?