neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğrudur hocam da işte yinede ne olur ne olmaz diye sormak istedim



Kayseri'deyim duruyorsa alın derdim ama gece kar yağmış üstüne ve götürmüşlerdir muhtemelen
Hocam antepteyim