sametkaya132 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce @oezpirinc hocam yazdı ondan dolayı onada ayıp olmasın mesaj hakkım doldu whatsap üzerinden yazarsanız hesapları genede iletirim
Tamam siz beyefendi ile görüşün, anlaşamazsaniz dönüş yaparsınız beyefendi.

Iyi geceler.