Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kapattığın firmanın adresine gelip yoklama tutuldu mu hocam. yoklamayı imzalamanız lazım diye arayan olmadı anladığım kadarıyla.
Kapanış yoklamalarına genellikle geç geliyorlar ama size tavsiyem şöyle yapabilirsiniz. Arabanız varsa vergi dairesine gidip yoklama memurunuzu öğrenin gidip kapanış yoklamanızı tutturun aklınızdan çıksın. Yalnız vergi dairesine 08:00 - 08:45 arası orada olun genelde yoklama memurları 9 gibi çıkarlar.