hocam sahsi düşüncelerimi söylim mutlaka mücadeleyi bırakmayın elinizden gelen herseyi yapın ek iş arayın herşey gelip gecici önemli olan doğru yaşamak zorlukları doğru bir şekilde atlatmak lazım neye ihtiyacınız varsa mutlaka bilenlerden akıl alın yardım istemeyi unutmayın ve çekinmeyin her zaman iyi insanlar size yardım edecektir umarım hakkınızda hayırlısı olur
Aslında birazda yardım istemekten bu psikolojiye çöktüm. O kadar terslendim ki bir ara uzaklaştım forumdan sonra tekrar döndüm mücadeleyi bırakmak cidden aptal işidir bunu zaten ne kendime ne de aileme yapamam. Ama sonuna kadar çabalayıpta Hiçbir şey elde edememekten biraz sıkıldım dönüp dolaşıp aynı psikolojiye ulaşıyorum. Çok teşekkür ediyorum değerli cevabınız için