Konu
Savcılığa mı gitmem lazım?
24-03-2021, 17:29:46
#18
oslopay
Uğraşmayın, ürünü almadıydanız açın bankaya chargeback (ters ibraz) açın onlar uğraşsın arkadaşın dediği gibi ne uğraşıyorsunuz kendinizi yoruyorsunuz