constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nereye şikayet ettiniz hocam?



Valla birde avukat parası vermek istemiyorum. 171 TL'lik mevzu.



İşte acaba savcı da şikayetimi dikkate alır mı? Yoksa tüketici hakem heyetine mi git der? Gerçi ona da başvurdum sonuç 0.

hocam gidin paranızı alın yaygara çıkartın yok olmuyorsa savcılığa gidin tabikide dikkate alınır ortada memurun ürünü çalması yada sorumlu olduğu ürünü kaybetmesi söz konusu. Umarım pahalı bir şey değildir.