Nereye şikayet ettiniz hocam?
Valla birde avukat parası vermek istemiyorum. 171 TL'lik mevzu.
İşte acaba savcı da şikayetimi dikkate alır mı? Yoksa tüketici hakem heyetine mi git der? Gerçi ona da başvurdum sonuç 0.
hocam ihtarı bildiğim kadarıyla noterden kendinizde çekebilirsiniz. ama o zamanda noter masrafı mecbur vericeksiniz. avukatla görüşün dememin sebebi avukat ihtarı daha hukuki dille yazıcağı ve avukat olarak çekiceği için biraz daha fazla baskı oluşturur. karşı taraf 3günde ücreti ödemeyi kabul ederse yaptığınız masraflar size kalır ama iş mahkemelik olursa davayı siz kazanırsanız bütün masraf karşı tarafa kalır ve ücret ödemesinide faizi ile alırsınız. dava ya tüketici mahkemesi bakarsa daha hızlı sonuçlanır.