Keşke 15 yaşımda öğrenci olsam haftada 3 günü sınav yapsınlar.. Razıyım.. Dünyanın en güzel mesleği öğrenciliktir. Bu sebeple hiç mızmızlanma sınavlarına gir elinden geleni yap. Fazla da kafana takma olduğu kadar. Sen yeterki elinden geleni yap. Emin ol çalışıp da başaramayan bir adam görmedim.