Haklısın ama bu dönemde herkesin başında bir dert var fazla kafana takma ilkokul 1 ebaşlayan çocuğum var neler çektiğimizi bir biz biliyoruz daha okuma yazma bilmeyen çocukları online eğitime soktular bir okul bir ev derken çocuk okuldan soğudu ağlayıp duruyor ders gösterdikçe. Bizde ne yapacağımızı şaşırdık. Daha yaşın genç bir büyük olarak önerim müdahale edemiyeceğin yada değiştiremeyeceğin hiçbir şeyi kafana takma çünkü sadece kendini yorarsın. Hayatta başarılar.