Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulum bitti kendime iş arayışındayim. Gemilerde calışmak mantıklımı? Alinan maaslar fln gercekmi simdiden tesekkurler
Gemide babam çalıştı 35 sene (Gemi Makinisti - Çarkcı olarak) ordan emekli oldu.
Sana ufak tefek önerilerim olabilir.

Bazı firmalarda aldıkları maaş dolar üzerinden oluyor, pozisyonuna göre değişir maaşı.
Gemi Adamı belgesi alman gerekiyor, çok zor değil, belli bir ücret karşılığında kursa gidiyorsun ve sınavdan sonra alabiliyorsun.
-Aile hayatı kurmayı düşünmüyorsan yapabilirsin rahatlıkla. Çünkü aileni yeri gelecek 6 Ay ile 12 ay arasında görmeyebilirsin.
-Büyük küçük dalga ve fırtınalarda kendinden emin bir şekilde dayanırım diyorsan.
-Psikolojim sağlam diyorsan. Çünkü orda 6 ay çalışıp kafayı yiyende oluyor.
-İnternetteki ilanlar ile uğraşma firmalara direk kendin başvur veya Gemide çalışan tanıdığın varsa sana referans olup tanıdıkları ile görüşsün.