Ben 15 yaşındayım 1. sınavlardan 2 hafta önce çıktım, çıktığım gibi 2. sınavlar 29 martta dediler. Her dersten en az 3 ünite var(tarihte 5 ünite vardı, evet şaka değil 5!). Ben bu sınavlara 2 hafta boyunca çalıştım (aynı zamanda almanca kursum ve tubitak projem için hazırlık yapıyordum. Bakın şaka yapmıyorum yalan atmıyorum her gün saat 6 da kalkıyordum Tubitak projem için hazırlık yapıyordum, sonra 9 dan 15'e kadar derse girip 4 de tekrardan dersime oturuyordum 11 de bitirip yatıyordum. Sırf bu saçma sistemde iyi notlar alabilmek için. Ve bugün, 23 mart saat 9.30 suları SINAVLAR 3 MAYISA ERTELENDİ! Benim günde 5 saat çalışıp yetişsin diye uğraşmalarım boşunaymış. Uykusuz kalmalarım boşunaymış. Şimdi diyeceksiniz zaten sen bu bilgilerden üniversitede sınav olacaksın neden boşa gitsin ki? Hayır olmayacağım abilerim ve ablalarım ben sayısalcıyım benim edebiyat ile tarih ile ilişkim yok. Az bir kısmı ile var oda zaten sınav yok! Bu saçma sistemin ortaya çıkmasında yol açan tüm büyüklerime ve buna sesini çıkarmayan herkese hakkımı helal etmiyorum, bir türk genci olarak yazıklar olsun.