Selam dostum,
Çok yakın arkdaşıma aldık ve sorun yaşadık iade işlemindede çok sorun yaşadık açıkcası nerdeyse monitör ikinci el oldu diye almayacakları uzun çabalar sonunda hafif kesintilerle aide işlemini gerçekleştirdirler.
Yaşadığımız bu sorundan dolayı açıkcası almanı önermem.