Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site ziyaretçilerine baktığımda sürekli Yandex Google Bing ve birkaç bot daha sürekli olarak giriş yapıyor ki indexliyor bildiğim kadarıyla eskiden sitelerime yine bunlardan geliyordu ama az geliyordu şuan sürekli gelmesi site için iyimi kötü mü?
kimisi kötü siteyi yavaşlatır diyor kimisi iyi görünürlüğü artar diyor peki ya sizce?
Site
"kimisi kötü siteyi yavaşlatır diyor?"
Yandex Google Bing botları sunucuyu yavaşlatıyormuş? Bu durum kesinlikle kabul edilemez. "tarama hızını değiştirme" dökümanını okuyunuz.
index alamıyorum, arama sonuçlarında çıkamıyorum, makalem arama listesinde çıkmıyor sorusunun cevabı sitenize arama botlarının gelmemesidir..
Hızlı index alırsınız zararı yoktur. Faydasını göreceksiniz.

Google botun sitenizi yavaşlattığını düşünüyorsanız
bu dökümanı okuyun https://support.google.com/webmaster...er/48620?hl=tr