Arkadaşına şu mesajımı tek okut.

Eğer fakirsen ve bir mal çalarsan hırsızsın.

İş adamıysan ve kodaman isen çaldığında beyefendi olursun.

Fakirsen kaçak elektrik kullanırsan hırsız ya da deyimiyle terörist olursun

Eğer zenginsen mesela marmara bölgesinde bir fabrika sahibi sanayici isen (pek dile getirilmese de o fabrikaların çoğu kaçak elektrik kullanır) o fabrika sahipleri ne terörist olur ne zengin olur iş adamı olur.

Arkadaşının gücü anca kendinden daha zor güç veya dengi olana yeter sözü.

Cesaret edebiliyorsa büyük fabrika sahiplerinin kullandığı kaçak elektriğe söz etsin