Aklıma Fatih'de çaresizlikten intihar eden 4 Kardeş ve hemen intiharlarının ardından elektrik borçlarını ödeyemedikleri için elektriği kapatmaya gelen Yetkililer geldi.. Gerçi sonra okallı bir ceza yazılmıştı firmaya ama medyaya yansıdığı için yazıldı bu ceza, İlgili haber;
https://www.sozcu.com.tr/2020/gundem...-ceza-5573222/
peki bu şekilde habersiz olduğumuz ve elektriği kesilen insanlar yok mu? Senin soruyu şu şekilde soralım o zaman; Şimdi bu 4 kardeş çaresizlikten ve yokluktan Kaçak elektrik kullansaydılar, onlara Terörist demek doğru olurmuydu ?