Tedaş Türkiye elektrik dağıtım aş kamu iktisadi teşekkülüdür
Özelleşen taraf taşra teşkilatları milletle muhtap olan para toplayan vezneler diyebiliriz...
Hocam İzmir'de oturuyoruz, elektrik faturası Gediz A.Ş. adına geliyor ve bu kurumun vezneleri ödeme alıyor. Kaçak elektrik kullanımı bana göre de çaresizlik, imkansızlık olamaz. İnananlar için kul hakkı, inanmayanlar için kurnazlık, çakallıktır. TEDAŞ dahil KİT kalmadı diye biliyorum. İşletme dersinde görmüştük net hatırlıyorum.