hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elektrik dağıtım şirketleri özelleştirildi yalnız, kaçak tüketim bedelini vatandaşa yükleyen devlet değil.
Tedaş Türkiye elektrik dağıtım aş kamu iktisadi teşekkülüdür
Özelleşen taraf taşra teşkilatları milletle muhtap olan para toplayan vezneler diyebiliriz...