Şimdi Bir önceki konumda Mesajlaşma ile ilgili bir kurgu sormuştum bu kurguya göre ilerliyorum mesajlaşma okundu okunmadı hepsi tamam ama !
Gönderen ve Alanı ayırt edemiyorum bunun içinde sil kurgusu yapamıyorum. Tabloda Durum 0 Silindi 1 Okunmadı 2 Okundu olarak kurguladım. Şimdi gönderen ve alan 0 yapmışsa cronjob ile silicem mesajları ama ben durumu gönderen ve alan şeklinde nasıl sıfırlayacağım ?
Tablom aşağıdaki gibi Gönderdiğim sil içinde gonderen_id ve token var.